Friday, October 28, 2011

fog in mountain













































امروز لب پنجره ايستاده بودم و به اين منظره زيبا در کوه نگاه مي کردم, عکسي گرفتم که منظره اول است رفتم از پنجره يي ديگر منظره اي را ببينم که ديدم فوري مه دارد بالا مي آيد برگشتم به سمت همان پنجره اول ديدم مه شد کلا يک دقيقه به طول نکشيد و منظره دوم که مه بالا آمد را گرفتم. امروز مه و باران واقعا مناظر زيبايي را در کوه هاي شمالي تهران رقم زدند. طبيعيت پاييزي و برگ هاي شسته شده و براق و رنگارنگ به همراه هواي مه آلودي که دائما در رفت و برگشت بود و باراني که اصلا قطع     نمي شد, روز زيبايي بود 

4 comments:

  1. Anonymous11:32 AM

    می‌شه بپرسم اینجا کجاست؟ نوشته بودید کوه‌های شمالی تهران، ولی اگر بگید کدوم قسمت ممنون می‌شم.
    عکس‌هاتون بسیار زیباست. من از جایی خیلی دور، از اون سر دنیا هر روز میام به شما سری می‌زنم برای دیدن منظره‌هایی آشنا که بسیار دلتنگشون هستم.

    ReplyDelete
  2. سلام
    اينجا پناگاه کلکچال است , از مسير کوهنوردي پارک جمشيديه که بالا مي آييم به پناگاه کلکچال بر مي خوريم اين عکس رو از اونجا گرفتم
    خوشحالم که به فتوبلاگم سر مي زنيد و ممنون :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:59 AM

    ممنون از جواب شما. خیلی مایل بودم اینجا کجاست که اینقدر زیباست. من هر روز صبح این سر دنیا که بیدار می‌شم اولین کارم اینه که به فتوبلاگ شما سر بزنم و جایی آشنا رو ببینم و بعد برم دنبال کارهام. ولی عکس شما تا شب پشت چشم‌هام می‌مونه.

    ReplyDelete
  4. :) ممنون
    خوشحالم و باعث افتخاره بنده ست

    ReplyDelete

my favorite pictures

    Share/Save/Bookmark
    Subscribe
    Balatarin
    Powered By Blogger