Monday, January 21, 2008

muharram and PUBLICITY محرم و تبليغات هوشمندانه قاليباف



قاليباف همچنان مي تازد و به نظر مي رسد تنها حريف قوي رئيس جمهور احمدي نژاد شخص قاليباف است قاليباف كه در يكي از اخرين اقدام هاي خود با اهداي دسته گلي به دفتر روزنامه اعتماد ملي درگذشت مرحوم مهران قاسمي را تسليت گفت و با انها اظهار همدردي كرد جلب رضايت روزنامه نگاران اصلاح طلب را هم انجام داد. قاليباف همچنين خواستار اختصاص دادن قطعه اي ويژه براي اصحاب رسانه شد تا جسد شادروان مهران قاسمي كه با كارشكني ها در ميان قطعه اي ويژه نمي گذاشتند خاك شود با اين اقدام قاليباف در قطعه ويژه اصحاب رسانه به خاك سپرده شد.

همانطور كه در عكس بالا مشاهده مي كنيد، ايستگاه هاي صلواتي كه از طريق شهرداري در بعضي از نقاط شهر نصب شده در اين ايام نزديك به تاسوعا و عاشورا تاثير خود را در اذهان مردم قرار مي دهد و تا دو سال ديگر ان را جلوه گر مي كند.

ان طور كه به نظر مي رسد حسن روحاني گزينه اصلاح طلبان براي رياست جمهوري 88 است ولي به نظر نمي رسد در برابر رقباي قوي اي چون احمدي نژاد و قاليباف ياراي رقابت داشته باشد حسن روحاني با انكه اولين نفر بود كه نام امام را براي ايت الله خميني برگزيد ولي اين طور از اينده بر مي ايد كه اصلاح طلبان طبق معمول اشتباه كرده اند از اين انتخاب و روحاني هم، همان راي هاي مصطفي معين را بياورد و نه بيشتر

No comments:

Post a Comment

my favorite pictures

    Share/Save/Bookmark
    Subscribe
    Balatarin
    Powered By Blogger