Saturday, April 30, 2011

bookstore گزارش تصویری از شهرکتاب مرکزی

شهر کتاب مرکزی با بنایی آجری و زیبا دارای 3 طبقه است که در طبقه پایین به ارائه کتابهای کودک و نوجوان، نوشت ابزار و  اسباب بازی اختصاص دارد. در طبقه همکف دنیایی از کتاب  با موضوعات مختلف ( به غیر از کتابهای درسی ) وجود دارد که در همین طبقه می توان  به بخش موسیقی، هنرهای سنتی و البته کافه کتاب اشاره داشت. گنجینه مطبوعات هم قسمتی کوچک از طبقه همکف را به خود اختصاص داده و شهروندان عزیز را با مطبوعات قدیمی  بیشتر آشنا می کند و می تواند برای پژوهشگران این عرصه محل خوبی برای توجه باشد.
و در آخر پله ها را که از همکف بالا می رویم به طبقه اول می رسیم که در اینجا کتابهایی به زبان لاتین وجود دارد. شهر کتاب مرکزی با حدود 90 هزار عنوان کتاب فقط به ارائه محصولات فرهنگی نظیر کتاب، هنرهای دستی و موسیقی نمی پردازد برنامه های دیگری هم از سوی این مرکز بزرگ فرهنگی در دستور کار قرار دارد که برای همیشه جویا بودن از ریز این برنامه ها باید فرمی از اطلاعات خود را پر کرد تا بدین وسیله آنها شما را از برنامه های فرهنگی خود در شهر کتاب باخبر کنند.
برنامه دیدار با اهل قلم در کافه ، به منظور تعامل هرچه بیشتر با هنرمندان
برنامه ای تحت عنوان قصه خوانی برای کودک و نوجوان
برنامه قهوه و موسیقی
و برنامه های مناسبتی
شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان دکتر شریعتی بالاتر از خیابان مطهری نبش کوچه کلاته شماره 734  فقط یک شهر کتاب نیست. یک مجموعه فرهنگی بزرگ است که می تواند بیشتر نیازهای فرهنگی شهروندان را پوشش دهد.

No comments:

Post a Comment

my favorite pictures

    Share/Save/Bookmark
    Subscribe
    Balatarin
    Powered By Blogger