Thursday, August 14, 2008

mohammad ali abtahi محمد علی ابطحی


یادمه که این عکس رو پارسال در همایش دین و مدرنیته 2 از آقای محمد علی ابطحی گرفتم که شبکه زد دی اف آلمان داشت باهاش صحبت می کرد. فعالیت های محمد علی ابطحی در برگزاری این همایش که دو سال پشت سر هم برگزار شده ستودنی است( در این همایش از همه روشنفکران چه مذهبی و چه غیر مذهبی دعوت به ارائه مقالات شد و پارسال با حضور ویدئو کنفراسی جناب نصر شگفتی حاضران را پدید آورد)(خلاصه ای از سخنرانی های دین و مدرنیته 2). البته آقای ابطحی یک فصلنامه زیبا هم به نام اخبار ادیان دارد. ابطحی یکی از طرفداران بی چون و چرای خاتمی است و خیلی ها معتقدند طرفداری او از خاتمی دیگر به تعصب به خاتمی نزدیک شده است. هرچند که او با وبلاگش و با اون عکسهای موبایلی اش که در هر مکان و زمان می اندازد او را بیشتر سر زبان ها انداخته است

Hojjat ol-Eslam Seyyed Mohammad Ali Abtahi (Persian: محمدعلی ابطحی) (born January 27, 1958 in Mashhad) is an Iranian (Persian) theologian, scholar and chairman of Institute for Interreligious Dialogue. He is a former vice president of Iran and a close associate of former President Mohammad Khatami.


the new york times: Mohammad Ali Abtahi, a former Iranian vice president who quit in frustration with Parliament, shares cellphone pictures on his blog.

webnevesht: the personal website of mohammad ali ABTAHI

No comments:

Post a Comment

my favorite pictures

    Share/Save/Bookmark
    Subscribe
    Balatarin
    Powered By Blogger